Saturday, September 29, 2018

give up

salam alaik!




ni minggu ke tiga kuliah. fatehah sebelum start kuliah dah rasa pressure untuk hadapi last semester. serius talk! mampu kah? harini nak bahasakan diri aku. haha. elektif yang aku amek tu elektif yang aku x minat and takde dalam list aku nak rebut. lecturer 50 50 aku was was mcm mana la nnt masa depan pointer aku utk last sem ni. serius takde semangat gilaa. selain usaha diri sendiri yg kene all out aku jugak mengharapkan belas ehsan payung lecturer utk x kedekut markah tak strict sangat tanda paper and boleh runding. 

last sem yes pressure sampai tk boleh bernafas semua gara gara idp n fyp 1. sem ni aku kene hadap fyp2 yang aku tak tau hala tuju fyp 2 aku tu. rasa mcm takde progress takde semangat. serius bingung sampai kesudah. aku rasa mcm takde hati nak teruskn semuanya. tp nak kecewa kan family tu alahaiii. kenapa aku kene wat inovasi. aku mmg dari awal taknak inovasi. entah la nak ckp mcm mana. tp yang penting aku mmg dari awal terumbang ambing perasaan nak teruskan or nak quit. now aku rasa nak quit even lg 5bulann je lg.

org ckp asal lulus fyp je weh. come on semua yg ckp mcm tu tipu belaka. sapa nak weh lulus fyp je lepas penat lelah nangis itu ini. dah la 4jam krdt gila effect ke pointer. nak ke grad pointer teruk? like buang masa doe. dikala org rileks g vacation ada masa utk diri sendiri fatehah hidup dalam keadaan tak tenang sebab fikir fyp. doakan aku weh sapa sapa baca ni. 

No comments:

Post a Comment